God Morgon 14 april
Det ser ut att bli underbart väder här i Skåneland idag. Jag hoppas att jag kan vara ute i trädgården under större delen av dagen, men 'tyvärr' har jag ' hinna med.
Hästarna fäller som 'tokar', det är hår överallt tycker jag…
Hlsn Helena, medarbetere på New Forestponny.ifokus

God morgon. Smaskar på det sista av min frukost. Sen ska jag genast bege mig ut till kund på förmiddagen och hjälpa honom att stämma av sin bokföring. Jag har verkligen sjukt mycket att göra på jobbet, börjar känna mig rätt stressad… så många nya kunder och även mer att göra på de kunderna jag redan hade. Och vem vill jobba över i det här vädret?
Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus

Här är oxå härligt väder! Sambon har haft sovmorgon så vi sitter och äter frukost, sedan väntar en titt på fölet och en promenad i det härliga vädret :)
Sedan blir det SAM och annat fix ska försöka skjuta sam till i kväll så man kan vara ute i det fina vädret på dagen :)
Ha en underbar dag alla!
Jag har hunnit med mycket idag! :) Väcktes av att min mobil ringde, så jag fick åka till skolan och hjälpa till i köket eftersom nån hade blivit sjuk. Alltid något, pengar behövs! :)
Har dessutom passat på att fota en översvämmad å här i närheten, otroligt mycket vatten!
Sen kom en kompis och hämtade mej, vi for till stan och handlade lite hästgrejs, ett par nya ridbyxor blev det för mej, hittade ett par sandbruna/grå som var superbekväma och dessutom på 30% rea!
Efteråt for vi och hälsade på en kompis och kollade hennes nya ponnyer, ett gotlandsruss och en shettis. Urgulliga båda två!