God middag 17 april
Våren går fort, vårbruket börjar komma igång här och det känns verkligen att sommaren närmar sig! Nu har vi grillar varje helg (tre gånger tror jag det blir) vilket känns somrigt :)
La idag ut en till hingst i hingstguiden, det glädjer mig verkligen att så många hingatra har velat vara med i år, det ger oss sto ägare chansen att få se lite andra bilder och kanske få veta lite mer om dem.
Snart kommer fökningarna igång och kom just på att det kanske är dags att skriva en artikel så ni kan skicka in bilder och en rad om era nyfödda sen!
Sambon håller på att laga snabeldraken så jag ska väl ut och svira med den senare idag.. I kväll blir det mys och film, lånade ett jäng av Emelie :)
Peerons presentation blev jättebra! :) Kul att jag kunde "övertala" dem att vara med.
Kul idé med fölisarna också! Ska bli spännande att de vad som ploppar ut ur våra fina NF:ar framöver.
Mvh Lina
sallberglina.blogg.se

#1 Vi hade en förra året oxå (fölgalleri alltså) :)
Om du tittar under Artikler så hittar du dem i kategorierna längre ner :)
Okej. :) Är ju rätt ny här! :P
Mvh Lina
sallberglina.blogg.se

Ja det kan vara svårt att hitta de gamla artiklarna tycker jag oxå..

God kväll,
Har knappt varit utanför dörren idag pga blåsten, jag får huvudvärk direkt. Lite pinsamt att inte tåla blåst när man är född på kusten 
Har fixat iordning lite foton som jag tog igår, bl a på våran nästan tama rådjur men jag lyckades faktiskt hitta en bäver att fotografera också! Det har 'alltid' funnits bäver i bäcken nedanför huset men jag har aldrig lyckats se någon. Bilderna blev inte så bra för den kände min lukt och försvann tämligen snabbt.
Kan alla hjälpa till och hålla tummarna att det där nedrans askmolnet från Island kan fösvinna eller åtminstone byta riktning?! Mina föräldrar skall åka till Cypern på fredag var det tänkt men som det är nu blir det ju ingen resa… Det hade varit gött för dem att få komma iväg lite (och dessutom har jag en jättelång önskelista som jag hade tänkt skicka med dem
)
Ha en bra dag !
Hälsningar Annica C