God kväll 22 april
Snö! Fy tusen här har snöat nästa dan! Blev till att åka och lämna SAM underskriften på länsstyrelsen i morse, mitt i alla snö, som tur var det inte halt iaf. Sedan besökte jag familjen Blom som bor där nere :) fick lunch och så :)
Sedan red jag Stacy, hon har blivit så fin lilla tjejen :) efter det hem, lilla vitsippan frös lite så det blev att åka till ÖoB och köpa ett hundtäcke till den lilla, sen var det handboll, GUIF. Tyvärr gick det inte i sista minut var det 28 till GUIF 19 till Säbyhof men så sista sekunden gjorde Säbyhof 28-30 :( så nu är de ute ur spelet :(
Nu sitter jag hemma själv då sambon är på lunch-lunch möte. Fölvakar Julia nu oxå så det blir att springa ner till stallet stup i kvarten då jag inte har någon sån lyxig kamera :P men det är värt mödan :) Är så spännande bara, första fölet för henne, fy så nervöst!

Vad spännande med Julia och hennes första föl 
Här väntas ju ingen fölunge i år, det känns lite konstigt. Men jag sover i allafall gott på nätterna !!
Nu har jag ledigt från arbete fram tills måndag kl.15, det känns bra. I morgon ska jag fixa min deklaration, och hoppas att det blir lite pengar tilbaks. Det brukar det bli 
Hade tänkt att rida lite i dag efter arbete, men jag var sleten så det får vänta tills i morgon.

ja allt har sina för och nackdelar :) Härligt att vara långledig :) Jag kommer få tillbaka pengar vilket jag är jätte glad för :) I morgon bitti ska jag rida Stacy igen och om några dagar kommer sunlight få börja skrittas igen :)