New Forestponny iFokus

New Forestponny

Etikett00-allmänt
Läst 2914 ggr
ila84
0

Kumlaby Taizon

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Har Kumlaby Stuteri någon hemsida? Köpte ett hingstföl för ett par veckor sen som heter Kumlaby Taizon. Han är e: Smedhults Torped u: Västergårds Goldeneye o ue: Vaquero. Han är brun men har vita strån i svans o lite runt ögonen, vad blir de för färg då tro? Han var knappt hanterad men jag pysslar med han varje dag så nu är det mkt bättre. Hade varit kul o ställa ut m.m. men jag är ny på området så jag behöver lite hjälp o tips.. Tacksam för svar!

Hovgarden
0

Så vitt jag vet har de ingen hemsida, Nina är medlem här inne ninam heter hon :) Kanske hon svarar dig här :)

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

ninam
0

Det är vi som har Kumlaby stuteri:). Taizons mamma kom till mig i juni -09. Sedan föddes Taizon i juli och ganska kort därefter såldes de båda till en familj i Värmland. Jag antar att det är av dem du har köpt honom.

Taizon är helt vanlig brun utan tecken.

Vi har tyvärr ingen hemsida. Det har varit på gång ett par gånger men det är ingen som är intresserad av att uppdatera osv. Så jag tvivlar på att det blir någon hemsida de närmaste åren:).

Du får gärna skicka bilder på Taizon, även om han inte var här länge så är han ju född här. Han såg väldigt reslig och fin ut som föl så visa honom gärna på någon utställning.

Nina

Foresta
0

#2 Nina!

Klart du skall ha en hemsida! Det finns många enkla varianter som varken kostar så mycket eller sån är särskilt tidskrävande att använda. Det vore jättekul att se alla dina fina hästar samlade på ett och samma ställe! =)

Hlsn Helena, medarbetere på New Forestponny.ifokus

~ Dimmans stuteri ~

ninam
0

#3 Ja, jag vet……jag skulle vilja ha en hemsida. Dottern har börjat på en flera gånger men sedan blir det inte mer. Hon säger typ 10 ggr "Mamma du måste betala hemsidan" Visst svarar jag, men får jag det gjort….nej:))

Jag ska försöka skärpa mig och fråga henne om hon orkar göra om allt en gång till…..för jag hade också gärna haft en hemsida:)!

Det är samma med att fotografera, inte har jag lyckats få fram kameran ännu för att ta någon bild på tex Esa, typiskt mig! Att fotografera är bland det värsta jag vet, men jag vill gärna ha fina bilder på hästarna bara någon annan tar dem:)