New Forestponny iFokus

New Forestponny

Etikett01-aktiviteter
Läst 1195 ggr
Nellan
0

Startlista årets första 3-års test

Nu har startlistan kommit för årets första 3-års test som hålls på Olsegården i Tvååker 8 maj och det är Hallands Hästavelsförening som arrangerar. Startlistan rymmer tio new forest ponnyer bla nygodkända hingsten Stackarps Diplomat samt hela 4 avkommor till Galant.

Startlistan hittar du här: Startlista

Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus

tomacs
0

Ja nu börjar det närma sig tre årstetet i Halland. Vi har 30 st starter, det e verkligen jätte kul att så många vill visa upp sina treåringar. Själva visar vi två stycken.

Det är första gången vi ska vara på Olsegården i Tvååker så vi håller tummarna för fint väder och att allt flyter på bra.

/Sandra

mugogi
0

Åh så kul det hade varit att åka ner och kolla…

Ha en bra dag !

Hälsningar Annica C

Nellan
0

Sandra, jag har aldrig varit på Olsegården men funderar på om jag ska åka upp och titta. Vet du om ridhuset är fotovänligt dvs någorlunda ljust och om det finns läktare på långsidan så att man kan ta kort när de löshoppar?

Startlista för årets andra 3-års test ligger också ute nu, Österlens Hästvänner arrangerar den 9 maj. Dock bara en startande new forest här, Smedhults Krokus. Startlista Österlen

tomacs
0

Hej Eva!

Tyvärr finns det endast läktare på kortsidan och hästarna hoppar från den =(

Annars är väl ridhuset ganska ljust, jag har tagit kort där men en "vanlig kamera" och bilderna har blivit ok.

Mvh Sandra

ZABA
0

OM det är så att du åker skulle jag vara enormt tacksam för bilder på Exzentrics Nyponros. Visserligen är det en welsh mountain men jag hoppas det går bra att passera genom din fotolins ändå. Flört

Nellan
0

Tyvärr ser det ut som om jag inte åker. Det ska bli dagsregn enligt väderprognosen. Och är det då så man står på kortsida bakifrån i ridhuset så blir det inga roliga bilder inne heller. Så då blir jag hemma och försöker komma ikapp lite med hushållsarbetet..

Calvaro
0

Det var någon där och fotade. Ingen som vet vem?

tomacs
0

Det va Yvonne Karlsson.

Calvaro
0

Hur kan man få tag på henne? Är intresserad av bilder på en av ponnyerna.

tomacs
0

Här kommer Yvonnes mail adress: horsemeadow2@hotmail.com