New Forestponny iFokus

New Forestponny

Etikett11-god-morgon
Läst 1077 ggr
Hovgarden
0

God kväll 4 juni!

Ja det har verkligen varit dålig fart här inne av mig, dels har tiden inte funnits och när den väl gjort det har inte iFokus fungerat/eller inte gått ut att lägga ut bilder till fölgallerierna.. suck.

Allt är annars bra här. mycket att göra men det är härligt. Vi har haft strålande väder nu nästan hela veckan och det är underbart. Om nån vecka så väntar jag ett shetlands föl och i slutet av juni ska Rosita föla. Måste ju bestäma vilken hingst jag ska betäcka med oxå! Får fundera över det i kväll, tror jag bestämt mig men jag måste väl checka en sista gång antar jag.

Ska oxå försöka att inte glömma att anmäla till utställningen som SNF ska hålla i Sandviken, vet inet rikigt vilka jag ska visa heller… Hu så svårt det är när man behöver bestämma sig för saker ibland!

Hoppas allt är bra i det avlånga landet och att fölningarna och betäckningarna går bra!

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

zansett
0

Nu har jag skickat ett kort på mitt STOFÖL MoJs Fixy Paintbox e. Rolökke Fixe till dig. På kortet är hon 12 dagar född 3:e juni. Hon är ett riktigt kvicksilver.