God morgon 25 juni
Glad midsommar på er alla.
Här tittar just solen fram genom molnen, får hoppas att det håller i sig, för jag o barnbarnet ska åka traktor och vagn idag.
Glad midsommar! Molnigt här, men vad är väl en midsommar utan lite regn?
Mvh Lina
sallberglina.blogg.se

Vi hade iallafall riktigt bra midsommarväder här i Finland :) Lite mulet men varmt och skönt!
Har äntligen jobbat klart, har haft lite väl fullt upp den senaste tiden, har knappt hunnit rida! Tror jag har ridit en gång under hela juni hittills.. :/
Men nu är jag ledig och imorgon åker jag med familjen på resa till Italien! Ska bli härligt! :)

God fortsättning på midsommaren får jag väl säga så här på midsommardagen då. Vi har haft fint väder, inte supervarmt en 17-21 grader något och mestadels soligt med lite moln då och då. Stallägaren var bortrest så jag har haft insläpp på midsommarafton och utsläpp på midsommardagen så jag fick ta det lite lugnt för att kunna köra.
Idag har jag plockat årets första kantareller!
Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus

Får väl fortsätta i samma anda, glad fortsättning :)
Vi hade strålande fint väder och varmt och skönt igår, kunde knappast blivit bättre :)
#2 VILKEN FIN BILD!
Har varit hemma själv nu på dagen och i kväll vankas det pizza och en stilla kväll :)
Här hade vi fint väder hela dagen (lite moln men mest sol) och inget regn. Är dock sjuk idag vilket inte är så roligt.
Mvh Lina
sallberglina.blogg.se
Annica, gud så söt din hund är!! Och jag säger som Katja , vilken fin bild! Vad heter han/hon?
Vår midsommarafton var jättefin, sol hela dagen och lagom varmt. Vi dukade långbord i trädgården, för första gången på nio år………

Tack Nina! Han heter Laban. 11 juli fyller han 13 år. Han är pigg, glad och frisk (tack och lov). Han har börjat höra lite sämre bara. Han jobbar även som säkerhetschef, trädgården med omnejd är hans kungarike 
Ha en bra dag !
Hälsningar Annica C