New Forestponny iFokus

New Forestponny

Etikett: 01-aktiviteter
Läst 1457 ggr
isla
0

Kvalitetstävlan, Rånäs 2010-08-08

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Saknar en tråd om kvalitetstävlan och treårstestet som var igår i Rånäs. Inga New Forest-fan som var där och har lite resultat??

I alla fall; en vacker New Forest tog hem segern igår med både hoppdiplom och gångartsdiplom. Tyvärr står jag bara för fotona, har ingen koll på namn, men någon annan kanske har? Grattis i alla fall till ägarna och jag måste säga att det var en helt underbart fin ponny!

isla
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En helfigursbild på vinnaren!

Nellan
0

Den ser jättetrevlig ut! Det är bara att hoppas att det dyker upp någon som har katalog/resultat. Tyvärr finns ju ingenting på arrangörens hemsida.

Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus

lovsjoen
0

Det här ska vara Golden Blazie

e.Rodlease Dancing Gold RNF 132 u.Blaze RNF 2516

ue.Ballestero RNF 83

Hon fick i allafall 9,08 i hoppning !!!

isla
0

Stämmer nog ganska bra det. Bra att någon har koll! ;)

isla
0

Hade föresten fel om det där med gångartsdiplom. Tydligen fick ingen gångartsdiplom, även om jag fick för mig att denna häst fick det. Skäms

Nellan
0

Då har det kommit ut resultat på Ridsports sida idag. New forest ponnyerna har lyckats väldigt bra!

Från Ridsport

"Bland 3-åringarna lyckades new forestvalacken Esse Golden Power (e Willoway Goldigger u Esse Paulin RNF 1605 e Prinsen, uppf Esse Stuteri, Varekil äg Krister Skånberg, Ekerö) riktigt bra i båda grenar med ett toppresutat i hoppning. 53 poäng totalt och maxpoäng 10 i båda hoppbetygen. Lägg därtill 49 poäng i gångarter, vilket gav dubbla utmärkelser."

Förutom Golden Blazie som nämnts i tidigare inlägg står det att även Tricky Tambourine e Parks Tambour har erhållit utmärkelse i hoppning-

Läs hela artikeln här inkl bild på Esse Golden Power:

http://www.tidningenridsport.se/Article.aspx?m=45207&a=477862

Stort grattis till alla fina och framgångsrika ponnyer!

Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus

Dyblygiad
0

Jag såg denna tråd försent, Har lagt upp alla NF resultaten i en egen tråd.

Mvh

Marie