Ängsgårdens In-Gela!<3
Söt tjej!
Du kan läsa om Rolökke Swallow på svenska new forestföreningens hemsida. Titta under fliken "hingstar"

#1… där du även kan läsa om hennes pappa 
Grattis till din (mammas) nya ponny, hoppas ni får mycket kul tillsammans :)
Ha en bra dag !
Hälsningar Annica C
ja vet ganska mkt om in-gela faktiskt!=) min kompis förra häst. våra hästar stod bedvid varandra innan hon såldes;( vi tävlade mkt tillsammans å har många bilder på henne:) vilken tur att du köpte henne för hon är en underbar häst!:D fråga mer om du vill hälsningar jonna:P
HejHej!
Det var jag som ägde In-gela förut. Det va min kompis som hade sett att du frågade om henne på den här sidan därför tänkte jag att jag kunde bli medlem :)
Hon är en helt underbar ponny! jag har tävlat i ca 2 år på henne och känner heenne från topp till tå och har massor av bilder! :)
Har du msn så kan du ju kanske adda mig så kan jag skicka bilder och berätta lite om henne :)
Hoppas ni har det bra med henne och jag saknar henne massor!
hälsningar Elin Kivelö
hej! va skoj att du svarade på inlägget om henne :)
e hon lugn i skogen? vi har ju inte kunnat rida ut ännu p.g.a. snön! :( första gången (innan snön) vi skulle ut, stack hon när vi skulle hoppa upp på hästarna(har en sköthäst). Mamma trillade av elr.. hon kom ju aldrig riktigt upp men hon trillade omkull. Och Gelis stack i full sken men stannade en bit bort! efter det har hon snurrat runt när vi ska hoppa upp på henne nu har det visserligen börjat bli mkt bättre men har hon gjort så innan med dig? Det är inte bara mamma som rider henne utan jag rider henne oxå och hon har börjat gå ganska fint och bra med mig nu. vi är ju inga direkt proffsiga dressyr ryttare och har bara ridit på ridskola men vi har börjat ta privat lektioner för en instruktör.
hur högt har du hoppat med henne skulle vara bra och veta då jag är mest intresserad av hoppning :)
//MIMMI
hmm.. lät inte så bra.. hoppas det gick bra med henne!, md mig har hon varit jätte snäll och inte stuckit elr nått. Men om dt händer nått när man ska hoppa upp elr nått så sitter dt oftast i ett tag men försvinner efter nån vecka oftaste, och hon kan ju bli lite pigg ute för hon tycker att dt är kul men gör aldrig nått dummt :)
Under åren som har har haft henne har hon tävlat upp till 90 cm men skulle nog klara högre :)
men eftersom jag är mer intresserad av dressyr så har dt blivit att en av mina kompisar har hoppat och tävlat henne i det ( fast jag har oxå hoppat) :)
/ Elin 
har ridit fram henne ute nu ngra ggr o det har gått jätte bra :) o ja det gick bra me henne när hon stack :) 90… ok kmr nog inte hoppa så högt på ett tag ;P jag är väldigt feg (vad det gäller sånt), men kanske om ett år elr ngt sånt :)
//MIMMI
vad skönt att det har gått bra :)
ja, det är ju vikitgt att ta allt i sin egen tackt så man inte tycker att det blir läskigt :)
/ Elin
Min vän Ronja Luff red och tävlade henne under en lång period för några år sen, då stod hon på Stall Runsås i Storfors.
ok, tack var ligger storfors? :)
//MIMMI
#10 Ligger ungefär mitt emellan Karlstad och Örebro :)
ok tack :)
//MIMMI
Hallå Elin :)
har ju inte skrivit på ett "tag";P men jag har några frågor till dig! :)
1. Hur högt har du tävlat In-Gela?(dressyr)
2.Vad kallade ni henne ? Vi kallar henne nu Gelis elr Gelan.
3. Har inte prövat å bada henne en men tkr hon det e kul att bada?vi badar i en liten damm en bit utanför stallet!
Tänkte bara passa på oxå att säga att jag ska börja satsa dressyr istället då både hon och jag e bättre i de! :) Hon e verkligen en rolig häst att rida ut på förresten! Då de e matdags blir hon ju väldigt tjurig så hon har sparkat ner väggen till grannen en sisådär 4 ggr! men ja ser de bara personligen som ett sätt att säga "Hallå han kan ju ta min mat, ja kan ju svälta till döds här";P