Belinda
Jag söker efter en new forest vid namn Belinda. Hon är brun utan tecken.
Det är så att jag och min syster red henne när vi var mindre, så vore så kul att se bild på henne nu. (jag älskar bilder!)
Vet inte exakt hur gammal hon är, men tror att hon är född nån gång mellan 1990-1992.
1996-1997 stog hon utanför Enköping, där jag och syrran red henne.

Vet du möjligen något mer om henne? Tex namnet på dem som ägde henne? Om hon fått några föl eller om hon var ute och tävlade med placering?
Hette hon bara Belinda? Det är ju ett ganska vanligt namn tyvärr… Du vet inte om hon hade ett stuterinamn eller annat namn före eller en siffra efter sitt namn? Tex Valentin Belinda, Lady Belinda eller Belinda IX?
Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus
Nej det är det som är så svårt..
Vet ingenting om henne, därför tänkte jag att det kanske finns nån här som har en brun new forest som heter belinda ^^ En vild chansning :)
Vet inte vem som ägde, men det va Anita Johansson i Dunderbo, utanför Enköping, som hon stog på sommarbete hos då vi red henne. Det va iaf en tjej som ägde då. Och har för mej att jag hörde en tjej prata om Belinda i en djuraffär fr många år sen. (i enöping)

Jag tror att jag har identifierat henne som Belinda IX, hon är född 1991 är brun utan tecken och uppfödaren heter Eva Johansson i Fjärdhundra som enligt wikipedia ligger vid Enköping.
Stamtavlan hittar du här
http://sh.freefarm.se/sh/SokHast?a=visa_hast&id=118778
Tror du att det är rätt häst?
Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus
mkt möjligt :)
tack för hjälpen! ska maila ägaren till hästen och se om man får ytterligare info :)

Kul att du ev hittade hästen, om det inte var hon så vill jag gärna hjälpa till och leta. :)
OT men hittade också min häst på den sidan :D
/Johanna.
Hästblogg med min hopp-ponny Nora som jag ägt i över 2 år♡♡♡
Kaninblogg♥♥♥
"För världen är du någon,
men för någon är du världen."