New Forestponny iFokus

New Forestponny

Etikett: 11-god-morgon
Läst 1067 ggr
Hovgarden
0

God morgon 28 oktober!

Skrivfeber här inne på NFiF på grund av tävlingen :) Själv har jag inga avsikter att vinna biljetterna :) Men tänkte ändå skriva några rader :)

Vad händer här? Jo idag på förmiddagen är jag ledig från mjölkning sen i em jobbar jag. Så nu är det dags att sätta lite fart ska in till Hajen (mataffär) och handla, posta lite brev och städa lite inne. Ska få besök till helgen så det är väl bäst att det är lite fint inne då :)

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

Foresta
0

Jag har varit uppe tidigt och ägnat mig åt pappersarbete, bokföring, betalat räkningar och annat "tråkigt" arbete. Jag hoppas att jag kan jobba lite med hemsidan i eftermiddag (undrar om "datorarbete" kan gå in under kategorin pappersarbete??)

Jag skall även passa på att rama in lite foton, har skrivit ut en del egna foton, både på hästar och barn - och så har barnens "skolfoton" kommit, de är så söta Kyss Sen borde jag fortsätta städa…vi får se om andan falller på…Tyst Jag har en del att göra i trädgården inför vinten, ca hälften av trädgården är "nattad", men det är en hel del kvar. Har upptäckt att rådjuren knaprat i sig mitt sötmandelträd, grrr…Skrikandes

Hlsn Helena, medarbetere på New Forestponny.ifokus

~ Dimmans stuteri ~

sallberglina
0

Låter som ni kommer få bra dagar båda! :)
Själv hade jag sovmorgon till 8 och sedan var jag ute och red en sväng. Nu har jag pillat lite med jobb nr.2 under morgonen och ska väl börja plugga någon gång. SUCK så tråkigt! Vill vara klar NU

Karinpe
0

#0 True. Börjar bli lite rörigt, var har jag skrivit och inte :)

Ska jobba med min bokföringsuppgift, söka några jobb som är due date imorgon, och sedan vid 15 är det dax för lite öl på skolan, för i helgen är det mitt hjärtas fest Pallen (www.vi-ling.se/pallen)! Jai-ho!

Ha en bra dag!

sallberglina
0

Ha en toppenhelg och kväll #3!