God morgon 29.oktober
Här är det full fart, ska på jobb kl.12, så det blir ingen ridning i dag (och inte resten av helgen heller för den del, då jag arbetar långa dagar)
Var lite distré här på morgonen, och var på väg till fel hage med "ragata'n". Hon trippade iväg så fint,undrade nog vart hon skulle….hmmm. Stackars dom tre andra om jag hade släppt in henne där, då hade hon nog visat vem som är bossen för tilfället på gården !!
Ha en bra dag, och en trevlig helg alla New Forest vänner 
God förmiddag!
Jag är hemma hos min pappa och hans sambo och är häst och hundvakt. De har nämligen lämnat huset och tagit flyget upp till norrland för att köpa hästlastbil 
Stallet och färdigt och hundarna är rastade, ska ta en kopp kaffe och sen iväg och rida!
God förmiddag!
Jag har varit ute på en tur med Aqua under morgonen, och jisses vilken pigg tjej.
Därefter har jag fixat i stallet och idag är det också plugg som gäller, men ikväll blir det fredagsmys framför Idol på tv.
Ha en toppendag
Mvh Lina
sallberglina.blogg.se

Idag på morgonen upptäckte jag att min lilla kanin har dött under natten. Hon hette Evelina 2, och var en dvärgvädur med lite speciell färg (blå och gul japantecknad). Nu har jag ingen kanin kvar längre. Jag fick min första när jag var 5 år och har aldrig varit utan kaniner sedan dess.
Idag tänkte jag gå på fest, men det blev lite för hårt igår så jag ska stanna hemma och vila inför imorgon. Då är det fest :)
Min granne var förbi idag och hade med sig sin unge (Ella, 4år) för att ta lite kort på Ella i stallmiljö. Blev endel fina med kvastar, borstar och träns, men tyvärr har jag bara odresserade ickefotomodellskatter, så kattkort med unge blev det inte ett enda.
Trevlig helg!
#3 Så tråkigt! :( Vi har haft kaniner väldigt länge också men var utan ett tag, men då skaffade jag ett par nya (omplaceringskaniner), varav ena är i livet ännu.
Festlivet är hårt! Men kul! :) Rock on
Mvh Lina
sallberglina.blogg.se

Tråkigt med kaninen, de är för mysiga :)
Här har varit koklippning på schemat idag men klippmaskinen gick sönder.. Nu väntar jag på besök :) Ska laga mat och mysa lite i kväll. I helgen jobbar jag men nästa vecka är jag ledig lite för att kunna umgås lite med besöket ;) Då blir det en tripp ner till Våxtorp och en tur vid Hallandsåsen och så :)

#0 Du har väl ingen ragata i stallet????
#3 Så tråkigt med din kanin
. Själv hade jag kanin när jag var liten. HON hette Lotta, ända tills HON blev kär i min mammas tofflor och försökte göra kanin-toffel-hybrider. Lotta bytte snart namn till Otto istället och levde resten av sitt 7 år långa liv som en HAN. Kaniner är mysiga men personligen föredrar jag marsvin :)
Ha en bra dag !
Hälsningar Annica C

Tråkigt med kaninen 
Katja, jag läser fel hela tiden och ser framför mig hur du har klippt klorna på en massa hundar idag i stället för päls på kor. Kloklippning inte koklippning alltså 
Själv har jag jobbat som vanligt. Medryttaren har ponnyskrället idag så jag har nu när jag kommit hem ägnat en stund åt att läsa taxfreekatalogen i soffan. Om en månad är det jag som ligger i solstolen med en drink i näven!
Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus
Jag läste också kloklippning först!
Ang. kaniner har vi också haft en DET, men sedan blev det en hon en vacker dag när det plötsligt kom massa ungar (ett huvud här, en kropp där)..
Mvh Lina
sallberglina.blogg.se

#6 Hon är söt som socker, minst av alla, mycket snäll att handskas med men absolut ingen ängel
mot de andra hästarna !!
Tråkigt med kaninen