New Forestponny iFokus

New Forestponny

Etikett: 08-ot-off-topic
Läst 1604 ggr
sallberglina
0

God morgon 31 oktober

Ja, nu kanske man kan säga god morgon ändå efter att klockan ställts om. Själv har jag inte ställt om mig ännu, utan det får bli lite succesivt som för hästarna.

Nu har jag precis utsett en vinnare i min bloggtävling efter att ha varit ute med en häst imorse. Ska jobba några timmar sedan, hopaps på lite kunder så jag kan plugga samtidigt. Usch så dåligt tentan kommer gå på tisdag!

Kommande vecka är jag i Kalmar och labbar, tentar o.s.v. Inte kul att vara mån-fre, vilket vi inte varit innan. Aqua kan vila några dagar men hästen blir mer eller mindre galen.

Vad gör ni idag?

bunnyheart
0

Ja godmorgon på dig själv du! :)

Ja jag ska på bio idag sen ska jag rida lilla  Noris<3

/Johanna, http://finanora.blogg.se

/Johanna.

Hästblogg med min hopp-ponny Nora som jag ägt i över 2 år♡♡♡

Kaninblogg♥♥♥

"För världen är du någon,

men för någon är du världen."

Foresta
0

Igår var det stalljobb hela dagen, och nu är alla hästar hemma och går tillsammans i vinterhagen. Men, det känns tomt att inte ha någon hingst i hingsthagen, Dizney är sen ett par månader tillbaka hemma hos sin ägare i Stockholm och Eros är hos sin ryttare på Österlen.

Idag blir det fortsatt stalljobb och även en del jobb i trädgården (om det inte är för blött), samt att en hel del saker skall plockas undan inför vintern. det finns alltid att göra…

Hlsn Helena, medarbetere på New Forestponny.ifokus

~ Dimmans stuteri ~

Hovgarden
0

Jaha, hade ingen aning om att Dizney hade åkt hem igen :( Hur ser det ut på hingsstidan nästa år hos dig Helena? Kommer du ha någon mer än Eros ;)

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

Foresta
0

Planerna är att inte ha någon annan hingst än Eros, och om allt går som planerat kommer han att verka på semin även 2011.

Hlsn Helena, medarbetere på New Forestponny.ifokus

~ Dimmans stuteri ~

Hovgarden
0

Okej :)

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan