God mrogon 5 november!
Tiden bara rullar iväg! Här är molnigt men vidstilla idag. Har lång helg, ska bli underbart :) Ledig idag och ska städa och fixa, verka lite, brukar ta en halvb häst åt gången om det inte går riktigt bra :) handla till lördag Halloween firande med Sandra och hennes familj då:)
I kväll ska jag till Nellans stad, Halmstad (visst var det rätt) och hälsa på två kompisar sen jag gick på BYS - företagande med häst. Daniel och Helena ska äta gott och glo på idol :)
På lördag ska jag på SNFs höstmöte då det är i byn där jag jobbar så känns det väldigt nära och bra! Fler som ska dit?
Ha en underbar dag!

God morgon!
Nu blev jag riktig avundsjuk, jag ville också ha varit på SNF's höstmöte. Martin Bloch är en otroligt kunnig New Forest domare (och tidigare uppfödare av danska Eskehøjgaards ponnyerna). Det blir nog jätteintressant att höra på honom
Du får gärna skriva lite om möte !! Det är lite väl långt att åka för mig 
Jag har också ledig helg, och det är bara att sätta igång. Har några ponnyer som ska ridas och tränas, men i dag får jag lite hjälp av min dotter. Annars ska jag nog prova att städa lite också, det behövs hela tiden.
Ha en bra dag !!

God morgon,
Jag skall fortsätta städa ute och inne, det går långsamt, men det går framåt. 
Jag skall åka på SNF's höstmöte i morgon, det skall bli mycket intressant att lyssna på Martin Bloch.
Hlsn Helena, medarbetere på New Forestponny.ifokus

God morgon alla.
Här skiner solen idag. Men det är några -.
Jag ska förbereda för ponnyskötarna i helgen då vi sticker ut på en liten tur ikväll. Det innehåller bl.a SNFs höstmöte, jag tycker också att det ska bli väldigt intessant.
Trevlig helg!

Härligt Nabben att du kommer, ja givetvis du oxå helena :) jag ser verkligen framemot e hel NF dag :)

#3 Liten tur
Hoppas ni får trevligt alla som ska dit !!

#5 instämmer 

Skulle också vilja åka på mötet… Nu ska väl inte jag klaga på att det är långt med tanke på hur långt Nabben åker, men ändå… 40-45 mil på buss/tåg är lite väl häftigt när det inte är flera dagar. Sen är det inte säkert att man tar sig härifrån, eller hem heller för den delen. Man är milt sagt geografiskt handikappad när man bor i Värmland och ska försöka ta sig härifrån och åka miljövänligt!
Ha en bra dag !
Hälsningar Annica C