God kväll 6.november
God kväll!
Ledig helg, betyder mycket ridning. Och vi har fint väder, helt otroligt !!
I dag har min dotter ridit 3-åriga Paulina på en liten tur för första gången. Jag gick brevid, och hade med 2-åriga Wazabi med träns och sadel på
Det gick jättebra, Paulina tyckte inte det var något konstigt med ryttare på ryggen. Det är endast tredje gången min dotter sitter upp på henne, och vi tog även några travsteg.
Det blev även ridning av 4 andra ponnyer i dag, så nu är jag nöjd 
I morse låg världens trevligaste mail i min inbox, från vår tidigare shettis Wayne's nya ägare (sedan ett halvår). Vi sålde honom 2006 efter att ha haft honom i nästan 7 år. Och saknar den lilla "nallebjörnen" så otroligt mycket !! Han står inte så jättelångt härifrån, så det blir kanske ett besök framöver.
Hur gick det på SNF-höstmöte i dag, ni som var där?
Ha en fortsatt trevlig kväll och helg !!
Var visst ingen som läste mitt "god kväll" igår! :P
Idag vaknade jag kl. 11 efter elva timmars välbehövlig sömn. Jag var/är så sjukt trött efter Kalmarveckan! Väl vaken har jag ridit båda hästarna och precis hittat ett träns med stort t som jag bara måste ha! Haha. Får börja spara mina obefintliga pengar igen tror jag. :P
Nu sova, så jag orkar upp imorrn bitti och rida!
Mvh Lina
sallberglina.blogg.se
Förrestem, vilken duktig liten 2-åring, och kul att träffa gamla vänner igen!
Mvh Lina
sallberglina.blogg.se

#0 Vad härligt att få en hälsning från Wayne! Hoppas att han mår bra :)
Ha en bra dag !
Hälsningar Annica C

Hej! Jo det var trevligt, jag är inte så bra på danska men jag förstod den röda tråden och det var intressant! En hel del samma tankar och det glädjer mig.
Var med Sandra hos henne ssyster igår och vi åt middag och pratade lite singelkillar :) spännade! Jätte mysig kväll!

#1 jodå, jag läste ditt "god kväll" på fredag
Och välkommen hem!!
#2 Jodå, 2-åringen är duktig hon. 3-åringen har vi ju börjat lite senare med, hon är lite sen i sin utveckling. Men nu är vi i alla fall i gång med ridningen.
#3 Javisst var det skönt att "höra från honom". Fick även några bilder, och han ser ut att må bra. Han hade en annen shettis som kompis