God morgon 11 november
Har varit uppe och mjölkat idag, gick kanon, inget som strulade och inga elaka kor :) (i princip alla är väldigt snälla där jag jobbar, så skönt!)
Idag ska jag hjälpa Sandra med flytten till deras nya gård :) Sen ska jag städa här hemma för i helgen får jag besök :) I mrogon ska jag klippa kor och på em är det årsmöte emd LRF ungdomen i Halland :)
Ha de gött!
God morgon!
Tur att korna är snälla. Jag tycker kor är lite otäcka djur. :P
Jag har varit i stallet som vanligt under morgonen och passade på att ta in och rengöra vattenbaljorna inför vintern och bära ut hinkar istället. Om 20 minuter ska vi påbörja en gruppövning som varar till kl. 14 i eftermiddag och därefter blir det stallet igen.
Har ni också fått snö? Här ligger det ca 1 dm och det är isgata på vägen utanför.
Mvh Lina
sallberglina.blogg.se

God middag!
Vi har också fått lite snö nu. Det kom tisdag eftermiddag/kväll. Så får vi se om det blir som det var sist år. Då försvann ju inte den första snön som kom överhuvudtaget. Vi hadde snö helt fram till våren 
I dag har vi -4 här just nu, och ett helt underbart vackert vinterväder. Solen skiner !!
Jag har varit ute på en ridtur på min 22-åriga NF-hingst. Han var på lika bra humör som mig
Ha en fortsatt bra dag !!

Så mycket flyttande blev det inte idag men vi hann med en tripp till affären, ett stopp på MC Donalds och så målade vi ett par dörrar vita=) En riktigt trevlig eftermiddag!
Snart ska jag åka iväg till jobbet, känner inte alls för det. Behöver sova för imorgon går flyttlasset till nya gården=)
Trevlig kväll allihopa!

Här är ingen snö :)
Tack för idag Sandra så himla härligt att ha en så bra vän som dig