God morgon 26 november!
Snart är det första advent, hjälp, tiden går så fort! Här i Varberg ligger snön vit och det är ca -7 grader.. Har jobbar nu på morgonen lite extra blev det då det var en ko som kalvat som vi hämtade hem från gården där sinkorna går.
Nu sova, sen städa, fixa en massa saker, fixa med hästarna, sen åka och jobba, efter det direkt till Helena i Halmstad. Tjej kväll där i kväll, upp tidigt i morgon fixa det sista med hästarna, åka och se Romeo gå talangjaten i Tvååker och seeen, äntligen åka "hem" upp till Strängnäs först och söndag eskilstuna <3
Fullspäckad helg kan man säga!

God förmiddag !
Jag ska iväg och jobba snart, det är väl vad jag ska göra nästan hela helgen. Min arbetshelg denna helg, jag ville heller ha varit med min dotter till Globen
Men får väl se lite därifrån på svt play i kväll. Där sänder dem ju live mycket i helgen från Stocholm Horse show:
Så måste jag ju se lite på Idol också 
Ridning får vänta tills på måndag 
Ha en bra fredag, och trevlig helg !!
I dag har jag jobbat till kl 20.45. Det är julskyltning på söndag, så jag gjorde en snabb-julskyltning i skyltfönstren. Normalt sett brukar vi lägga ner mycket tid och arbete på att få skyltfönstren och butiken julpyntade. Men i år när vi ska ha slut-utförsäljning så fick det bli en lightvariant. Vi måste ju kunna sälja det vi har i fönstren, så då kan det inte vara för mycket pyntat.I morgon är jag ledig, men på söndag jobbar jag hela dagen.
Vi har haft grävare och grävmaskiner här i veckan. De har grävt bort en massa jord runt utestall och grindar. Nu är det sand där i stället, så himla bra för hästarna att slippa geggan och så bra för mitt samvete
Mot slutet var det för bedrövligt vad djup leran var i en av hagarna. Det var knappt att hästarna ville gå till sitt utestall, för att det var så jobbigt att ta sig dit. Men nu är det finemang!!
Morgondagen ska jag ägna åt hästarna och åt att adventspynta i fönstren. En tur till Granngården blir det nog också. Jag måste ha fler vattenbaljor, råkade nämligen hugga sönder en i dag när jag skulle få hål på isen.
Hoppas ni alla får en bra helg!