God morgon 14 december
Midvinternattens köld är hård… Hur har ni det där ute i vintermörkret och kylan?
Idag har jag varit uppe tidigt och skjutsat sambon till jobbet. Vi har bara en bil och jag behöver åka till stallet på lunchen idag och lunchfordra och banka is då ingen annan kunde idag.
I helgen var det julclearround i stallet och min medryttare var med på Nellan. De plockade hem två rosetter. Det traditionella julbordet var frivilligt extrahinder sist på banan.
Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus
God morgon!
Jag tycker det är underbart med snö och vinter. :) Aqua vilar just nu och har gjort det sedan någon månad, och min häst går lite halvt som halvt. Har massor i skolan nu. Tentar sista för terminen imorgon och sen är det dubbla arbeten som ska skrivas över jul. Inget lov här inte. Ska dessutom jobba massor.
Vilken härlig bild och så kul det ser ut! :)
Mvh Lina
sallberglina.blogg.se

God kväll !
Visst är det underbart med snö och vinter, men jag tycker det är lite väl kallt för att bara vara december 
I dag har jag tittat lite på New Forest hingstarnas betäcknings-statistik på SNF's hemsida. Nu går det ju även att se vilka ston som har blivit betäckt (f.o.m 2010) i blå basen. Det är mycket intressant tycker jag 
Härlig bild på din fina Nellan med ryttare !!

Härlig bild Nellan! Jag hade inbrott i huset i helgen så det är lite fix med det, jätte tråkigt.. Som tur är tog de inte dator eller kamera eller något sånt, bara smycken vilket iof inte är särskillt kul det heller…
Då måste jag genast in i blåbasen!