New Forestponny iFokus

New Forestponny

Etikett: 04-avelshingstar
Läst 1928 ggr
Foresta
0

Utländsk favorithingst?

Vad har ni för favorithingst som har verkat (eller kanske fortfarande verkar) i något annat land än Sverige?

Hingsten/hingstarna ni väljer skall inte tidigare ha verkat i Svensk NF-avel - det finns det en annan tråd för. (Favorithingst som inte längre är i avel?).  

Motiera gärna ert val!

Hlsn Helena, medarbetere på New Forestponny.ifokus

~ Dimmans stuteri ~

mugogi
0

Jag är helt insnöad på Buckland Dragonslayer Kyss Kan inte säga varför, jag har aldrig sett honom live. Men jag håller tummarna och hoppas att han kommer att visas på Stallion show nästa år :)

En hingst som jag faktiskt har sett och blivit helt förälskad i är Frankincense of Vernons. Härlig utstrålning!

Ha en bra dag !

Hälsningar Annica C

lovsjoen
0

Och jag har förälskat mig i Orchid's Pride NFHR 123, efter att ha sett otroligt fina bilder på honom via stuteri Hippios i Danmark (från championaterna i reg.3) Men så är jag ju lite dressyrnördig också Glad

zansett
0

Jag gillar Anydale Martien

Foresta
0

Ett par av mina utländska favoriter är Silverlea Flash Harry och Kantjes Ronaldo som båda förärvt sig mycket väl när det gäller prestation, ffa hoppning.

Hlsn Helena, medarbetere på New Forestponny.ifokus

~ Dimmans stuteri ~

stutericellys
0

Ett par av mina utländska favoriter är Kantje`s Ronaldo,Marrondalen´s Machintosh,Hoppenhof´s Shardon,Mister Malte.