God Morgon 2 mars
Här är det riktigt grått och mulet idag, det lockar inte till utomhusaktiviteter nu på morgonen, vi får väl se hur det blir framemot dagen.
Gårdagen blev en kontorsdag från morgon till kväll, det känns skönt att jag har fått undan en massa som jag borde gjort för länge sen. Det är inte klokt vad mycket "pappersarbete" det blir även i ett så litet företag som jag har…
Idag skall jag vända upp och ner på sadelkammaren, jag saknar en liten rem med två spännen som passar till ett utställningshuvudlag, jag använde huvudlaget senast i april 2010, nu när jag plockade fram huvudlaget var remmen borta. Hittar jag det inte skall jag försöka få en sadelmakare att göra en ny rem.
Här fäller alla hästarna i kopiösa mängder, åringarna växer på höjden och de dräktiga stona på bredden. Jag ser fram emot en riktigt spännade fölnings- och avelssäsong!
Hlsn Helena, medarbetere på New Forestponny.ifokus

Jag hade sprecis som helena en riktig inne idag igår, idag har det jobbats och på dagen ska jag var anyttig med diverse. Vårkänslorna spritter i mig så jag ska heltvätta min bil, mattorna redan tvättade sen blir det damsugning och rekond för att slutligen tvätta den på jobbet innan mjölkningen :)
Tyvärr är det mulet här oxå idag men som sagt verkar min kropp inte förstå det :D så nu är det bara att sätta fart med allt :)

Jag längtar efter solen! Här har varit grått hela veckan. Min förkylning är i alla fall bättre, man får väl se det positivt. Har inte ridit på ett par dar men räknar med att vara åter i sadeln framåt helgen.
Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus