God morgon 22 mars!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det är helt fantastiskt vad tiden går, vi är redan i slutet av mars och såg jag inte precis en mås flyga runt och skrika här utanför?
Vårtecknen står som spön i backen, på min balkong har gräslöken tittat upp ur sin kruka och även dragonen har övervintrat. Persiljan ser däremot helt död ut men det kanske var dags för den i år, har för mig att den är 2-årig.
Petronella fick nya skor igår så då åkte snösulorna av. Igår skrittade jag ut en runda barbacka och det funkade utan både snösulor och broddar! Hur länge sedan var inte det?
Idag är också första dagen man kan deklarera och se sin skatt på nätet med e-legitimation. VAr inne på skatteverkets hemsida innan men fick problem, antar att de var överbelastade av alla som ville se sin skatt. Men det ska bli spännande och se om jag får några pengar tillbaka i år, ska försöka igen lite senare.
I morse när jag tittade på termometern var det inte för att se hur kallt det var utan hur varmt det var, det är skillnad det
. En 4-5 glada plusgrader var det när jag cyklade till jobbet.
Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus

Härligt är det här Falköping oxå. Har börjat på nya jobbat men mycket annat släpar efter, ska bli skönt när flytten är färdig!
Underbart med varmare i luften och här skiner solen, ska till lägenheten för att se om de har bytt köksgolvet ännu :)
Här är det underbart vårväder och snön smälter och forsar ut i floder från hagarna! Jag får några tusenlappar tillbaka på skatten, vilken inte vore helt fel att få i handen direkt med tanke på mina veterinärräkningar.
Annars segar jag på med pluggandet och imorgon ska Aqua få åka på hoppträning för Robert Fritz, och på lördag kanske vi debuterar på tävlingsbanan trots att vi inte hunnit hoppa alls mycket. Önska oss lycka till!
Mvh Lina
sallberglina.blogg.se