God morgon 5 april
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon!
Hur är det med er andra, hunnit landa efter hingstpremieringshelgen? Jag åkte bara över dagen på lördagen och hann därför vila upp mig på söndagen då jag inte gjorde många knop. Jo vi hälsade på hos distriktsveterinärerna här i Halmstad som fått nya lokaler och hade öppet hus. Det var trevligt, de hade bla en tjej som hade hästens tänder som lite specialintresse så jag tänkte ta henne nästa gång jag ska vaccinera Nellan så ska hon få titta över tänderna då det var ett tag sedan nu.
Igår hade vi kundaktivitet på travet med jobbet så jag var inte hemma från jobbet förrän vid 22-tiden. Först föreläsning sedan stallvisning och mat och spel. Haha, man är väl lite nördig men i ett lopp satsade jag på en högoddsare för att kusken tävlade Brozzan RNF 88 på grannklubben när jag var liten. Den gick tyvärr inte in, hon var väl duktigare på hoppning än på trav
. Trevlig kväll i alla fall, det är faktiskt riktigt trevligt med trav.
Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus

God morgon!
Ja nu har jag landat efter hingstpremieringen till slut. Var bra trött på söndagskvällen efter två intensiva dagar.
I går var det vanliga göromål här hemma, tre ponnyer fick en tur under ryttare. Samma ska det bli i dag, men det måste ske nu på förmiddagen. Ska på arbete klockan 15, så det är bara att sätta fart 
Hur är det med er andra? Jag saknade några som jag trodde skulle komma på premieringen.

Hej hopp!
Jag va påväg till G men sent på fredagskvällen började det pulsa i hals och bihålor + huvudvärk. Ingen bra ide att ge sig ut och köra 2x3 h, och däremellan sitta stilla i ett iskallt ridhus 6 h. Tyvärr!
However liter jag fullt på att NFiF rapporterar resultat i princip live. :) Alltid först med resultat och bilder. Bra jobbat och tack!
I helgen drog jag fram mina fina gamla hinder (nu när jag äntligen kompletterat med bommar) och hoppade lite uppsuttet på mina ston för första gången. Båda var jätteduktiga! Inga tveksamheter, full fart rakt på! ..Och jätteglada ponys, helt otroligt! <3
Igår va jag på nått slags bygdemöte där det informerades om att det ska byggas bredband i sockna. Spännade. :S
Ha en bra dag!