GOD MOGON 16 maj 2011
Måndag och ny vecka.
I dag ska jag ägna förmiddagen åt lite städning och att göra iordning Minous rum till gästrum. Äldsta dottern och hennes tre tjejer (4 år, 2 år och den yngsta 10 mån) kommer på besök i några dagar. Sängar ska renbäddas och resesängar ska iordningställas och bäddas.
I helgen har jag gjort ett litet enkelt "utekök" åt tjejerna. En arbetsbänk med lite byttor, redskap, nya vattenkannor och så´nt som kan vara roligt att "jobba" med. Det är precis vid vår utekran, så det går utmärkt att balta med vatten i "köket". Det ska bli roligt att se om de gillar det.
Vad gör ni andra i dag? Hoppas ni får en bra dag allihopa!
Vad härligt det låter! Hoppas ni får fint väder. :)
Själv pluggar jag mest som vanligt och ikväll ska Aqua få hoppa lite.
Mvh Lina
sallberglina.blogg.se

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har kört Denitha till seminstationen Bollerup där hon skall semineras med Eros senare idag. Nu har jag varit ute en sväng i stallet, och bl a släppt ut stona med föl. I eftermiddag har jag ett läkarbesök i Trelleborg, och sen händer det nog inte mer.
Hlsn Helena, medarbetere på New Forestponny.ifokus

God kväll !
I dag har jag hämtat hem Stackarps Paola från ridskolan i Arvika, där hon har varit ridskoleponny i ett år. Nu hoppas jag hon kommer i brunst ganska snart, då hon ska betäckas med Akrobat. Hon fick inte ett så varmt mottagande av stona i hagen, men hon tar nog snart tilbaks sin "Drottningstatus" 
Lite trött på min lediga dag efter en långhelg på jobb, så det har inte blivit gjort så mycket annat i dag.

God kväll på er,
jag har jobbat som vanligt, vi har ju fortfarande boksluts- och deklarationssäsong… Sen har jag varit och ridit, trodde det skulle komma en hel del regn i kväll men det har det inte gjort så det blev en fin runda. Avslutade med ett par varv på gräsbanan och försökte lossa lite i starka högersidan. Finns lite att jobba på där.
Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus