Utrustning att visa i?
Eftersom jag är mer insatt i Shetland egentligen men ska visa mitt NF sto i Augusti så tar jag lite hjälp här.
Har ett sto som ska visas i veteranklass, fux. Kan man visa i träns utan nosgrimma med vanligt tränsbett och kedja till?
Brukar ni ha nosgrimma när ni visar i träns? Har ett svart träns med vitt foder i vanliga fall på henne..
Funderade annars på svart träns utan nosgrimma och blingbling pannband samt tränsbett. Eller ser det liksom "oseriöst" ut att visa utan nosgrimma?
Tacksam för svar!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej!
Jag tycker du ska visa henne i det du tycker hon gör sig bäst i. Man vill ju att huvudet ska se så vackert ut som möjligt.

Det är inte oseriöst att visa utan nosgrimma, men de flesta huvuden blir så långa utan. Med nosgrimma framhävs det vackra huvudet mycket bättre.
Gud va svårt allt blev, inte en aning om vad jag ska visa henne i, tycker hon är rätt snygg utan nosgrimma, men tror hon kommer bli väldigt stark utan att visa i
Men jag får prova mig fram lite helt enkelt!

Jag håller med Annette att huvudet blir mycket snyggare med en nosgrimma, och en engelsk då och ingen remont. Så jag röstar för engelsk nosgrimma på!
Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus