God eftermiddag 10.september
Hur har ni det runt om i Sverige ??
Här är allt som vanligt, jag arbetar, sköter om hus och hem, rider och tar hand om stallsysslor.
Vi var på en härlig resa till New Forest med Svenska New Forest föreningen i slutet på augusti och hade en fantastiskt fin resa igen. Lite bilder finns på SNF's hemsida, och undrar ni något om resan så fråga gärna 
I går satt jag upp på mitt 3-åriga New Forest sto för första gång. Det var inte något problem alls, inga rodeo-uppvisning 

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God kväll!
Livet går vidare rätt normalt här också. Har varit uppe i Södertälje på kurs i veckan. Ganska dålig kurs tyvärr men god mat och bra hotell. Har fått igång min nya medryttare som även har en ridande mamma och det har fungerat bra så här långt. Mamman har ridit Petronella ett par gånger den här veckan när jag varit borta.
Annars plockas en del svamp, gott om dem i skogarna nu. Har torkat ett gäng trattisar att ha till pastasås men får nog torka en omgång till. Tråkigt att rensa svamp bara…
Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus

Åh vad härligt med svamp! Jag har inte hunnit ut i skogen och har det funnits tid har det regnat :(
Jag har ju börjat plugga igen :) Men nu läser jag till Agrotekniker på Biologiska yrkeshögskolan. :) Kommer rikta in mig på mjölk o nöt samt växtodling :) Ska även läsa en kurs på högskolan i skövde i ledarskap :)
Med hästarna går det bra, Julia rids, Ronya växer, Ella är dräktig hos sin fodervärd :)
Ledsen att jag inte hunnit med NFif jag ska verkligen rycka upp mig, något speciellt ni vill läsa om? tipsa gärna :)
Varma hösthälsningar från Falköping