Efterlysning
Efterlyser mina gamla ridskole New Forest. Vad har dom gjort tiden efter Kungsbro. Bilder, berättelser, öden och gärna kontakt med nuvarande ägare.
Har en förteckning över alla gamla Kungsbrohästar HÄR
Bokbackens Ortit 1988 Strätes Karbin - Ofelia II. Stor och grov märr. Såldes ca 1995-96. Gick aldrig på lektion. Passade inte.
Dimmans Martini 1994 Jolly Roger - Martina II. Duktig ponny som såldes ca 2000 och tävlades i hoppning tom Lätt A hos oss. Vet att han är på Åland nu men söker storys och bilder från tiden efter Kungsbro. Han var bara tävlingsponny på Kungsbro och gick bara med duktiga ryttare.
Fandango II 1987 Rocket - Silva II. Brun B-ponny som hyrdes in från Öknehult. Vi tävlade honom tom Lätt A hoppning och jag jobbade med honom från 1991-ca 1996. En favorit!
Majsan 1980 Strätes Karbino. Vet inte om hon var renrasig. Har aldrig hittat mamman. Brun D-ponny som var väldigt snäll och tävlades lite i dressyr. Hyrdes in från Öknehult och fanns på ridskolan ca 1991-1996.
Saudi 1983 Hedlanda Gay Lord - Cleo. Stor svart snäll D-ponny som inte tävlades men tog med alla nybörjare och rädda ryttare på precis allt. En riktig pärla! Såldes i slutet av 90-talet.
Stefanie 1990 Bavian - Anastasia. Dansk C-ponny som var lite av en bitch. Pigg och ganska talangfull men passade inte på ridskolan. Såldes i slutet av 90-talet.
Ängsgårdens Conrad 1994 Rolökke Swallow - Beuty II. D-ponny som vi köpte oriden och utildade. Gick aldrig lektion. Tävlade lite lokal hoppning och såldes av en slump som ungponny.

Putttar upp denna 

Kan tyvärr inte hjälpa, men jag är också nyfiken på en av ponnyerna på listan, nämligen Stefanie f.90.
Hon är halvsyster med våran hingst Palle RNF 135 (samma mamma), så det är därför jag är intresserad.
Jag visste att hon var i Sverige, men vart är hon nu?
# 2 Vet tyvärr inte. Har inte kvar papper på våra gamla hästar och jag kommer inte ihåg i huvudet var hon hamnade. Det var över 10 år sedan vi ägde henne och hon fanns bara hos oss ett kort tag. Minns att det var en arg liten raket 
Puttar upp denna efterlysning lite. En gammal ägare till Saudi har hört av sig. Bilder någon? Något om de andra?

Helena vet kanske något om vad som hänt med Martini?