Western New Forest

Vad kul att du rider western med din New Forest 
Tävlar du också?
Vilken disiplin inom western tycker du bäst om?
Hur länge har du tränat ?
Skriv gärna och berätta lite mera.
Jag har tävlat SM i westernridning med honom 2007, 2008 och 2009.
Vi föredrar Versatioe Horse och Reining mest :)
Jag har ridit western sedan 2006.
Vad roligt med frågor! :)

Vad roligt att ni tävlat western och så roligt med en new forest e Xandino! Jag har också en avkomma till honom som heter Skattegårds Petronella. Fast hon är mest en skogsmulleponny till matte även om hon går nån klubbklass i dressyr eller hoppning ibland med sina medryttare.
Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus
Får man se bild på din ponny? Så roligt med släktngar!

Hej!
Vad fin Pigall är
.Jag tycker du skall skicka in lite tävlingsfoton på dig och din newforest in till Svenska Newforest Föreningen (internet sida).De brukar lägga ut på famsidan lite nya newforest foton och western newforest har jag då aldrig sett på den famsidan så du skulle säkert få hamna där ett tag.
God forts på julhelgen önskar stuteri Celly`s Åsa Collin Surahammar
Woa o: vet du något mer om hans pappa? Min Åstratorps Malou är hans dotter o;
Nej, jag vet bara att han ger bra hoppavkommor vad jag har sett.
Jag har tagit kontakt med Svenska New Forest Föreningen och de vill att jag kommer på SM:et och gör en uppvisning i western
Får se om jag kan ta mig dit… Det är långt :/ De skulle iallafall ta med några bilder på oss på hemsidan. Jätte kul! 
ja, han verkar populär x)
Åh va häftigt! :)

Vad roligt att du rider western! Jag har funderingar att börja träna det på min ponny men visste inte om new foresten passade till det. Nu vet jag=) Ska genast sätta igång och söka information om tränare.
/sandra
Alla hästar passar till western! Det finns så många olika klasser och nivåer inom westernridningen, så det finns ngt för alla!
Vart bor du? Tänkte jag kunde tipsa om ngn tränare!

Sandra :) Romeos morfar (Stardust) har vunnit SM i western :)
Vilket år var det??

I New Forest bladet nr.3-4 1992 står det om Stardust RNF 42:
Western Trail/ Silver 89-90-91
Western ridning och Western Horsemanship/ Guld 1991
Han blev riden av Miriam Ekholm 

#14 kul att höra lite mer :) jag vet bara att han hade vunnit :)

Det visste jag inte Katja=) Kul!
Mollie2 jag bor i Halland, varberg. Vore väldigt roligt om det finns någon tränare i närheten=)