God morgon!
Lååång helg! Passar utmärkt att ta tag i häst- och gårdssaker.
Som många av er redan vet så har jag varit på utställning på långfredagen och kom hem med pris. Som vanligt 
Vill verkligen rekommendera ÖPS utställningar, dom är så välorganiserade och arrangören/funktionärerna är så trevliga och proffsiga. Denna utsällning hade många sponsorer så jag fick med mig citronmust, påskägg, sadeltvål, läderolja, morötter och påskris med mig hem.
På lördagen skulle jag åkt på CL-hopp, mend det var ju isgata! Blev inget.
I går hade jag lite lastningsövningar, tömkörningsövningar och mätning på mina ungponny.
3-årshingstarna M3 och Lilla W var 147 resp 137 cm. Stor och liten…

God förmiddag 
Kul att det börjar att bli lite flera utställningar på våren också nu, men för min del är Östergötland lite långt bort.
Jag har haft några dagar ledigt från arbete, och vi har haft lite besök här under påsk. Det har inte blivit så mycket ridning, men jag var en tur i skogen med en ponny i går. I dag blev det ett ridpass på ridbanan med en lite större häst 
Nu väntar jag på två tjejer som kommer för att rida lite, annars är det inte gjort upp någon mera plan för dagen.
Wanessa är i dag på dygn 325, så snart är det dags för ett helsyskon till Karinpe's Lilla W att titta ut 

God middag!
Här är det regn regn och åter regn. Har för ovanlighetens skull pysslat lite, vi är verkligen inte pyssliga min sambo och jag. Men nu är de nya gardinerna i sovrummet upplagda så de inte släpar i golvet. Fållfix var ju verkligen en smidig uppfinning. Bara att klistra upp i stället för att sy. Har dock också haft framme symaskinen och klippt av och sicksackat ett par andra gardiner som hm släpat i golvet sen vi flyttade in i den här lägenheten för typ kanske 4 år sen… Men nu är det gjort och det blev jättefint!
Nellan gick en hoppträning i går med en av sina medryttare. Hon har inte hoppat på ganska länge nu men det gick fint. Hon kan annars bli lite tittig och överhoppa sig när hon inte hoppat på länge men det gick fint trots vattenmatta i plast och ett reklamplasthäng på ett hinder. Jag hoppar inte själv så det beror helt på hur hoppintresserade medryttare hon har hur mycket hoppning det blir. Den förra hoppade så mycket hon bara fick medan nuvarande mest rider dressyr.
Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus