God morgon 11 juli
God morgon,
Här är det ingen bra morgon idag. Det är visserligen sommar och semester och jag är feberfri efter två dagars feber, men igår fick jag besked om att en stallkamrat hastigt avlidit i en massiv hjärnblödning och man känner sig helt tom. Hon var inte mer än något år äldre än mig och efterlämnar familj och barn och jag är så ledsen för deras skull. Livet är så skört. Det kunde varit vem som helst av oss och det känns så konstigt att man aldrig kommer se henne igen. Det börjar sjunka in nu, igår kändes det helt overkligt och man ville inte riktigt tro på det.
Nu efter frukost ska jag åka till stallet och rida en runda och ikväll ska vi upp till Falkenberg på konsert. Ta vara på er där ute och krama någon ni tycker om!
Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus

God morgon!
Visst är livet skört :( Jag fick själv åka akut upp till Eskilstuna i lördags då min älskade mormor ligger på sjukhuset. Hon opererades i torsdags natt, hon hade en tumör i tarmen. Operationen gick bra och hon mådd bra dagen efter. Men i lördags morse ringde mamma.. Men hon var pigg efter omständigheterna och vi pratade endel. Härligt att se den gamla tanten, hon är speciel. Få i hennes ålder som är så coola :) Hon är på bättringsvägen, men vägen är lång och hon är 89 år… Jag håller tummarna för henne min älskade mormor och vän!
Idag kommer en familj som varit och tittat på Julia, de ska låna henne nu ett tag först för att se om de vill köpa henne :) De känns jätte bra så nu håller jag bara tummarna! Tyvärr kommer det kännas vemodigt idag när hon åker, mitt lilla hjärtegull <3
Fram till nästa fredag är det jobb som väntar, men efter det åker jag upp till Skellefteå :) Ska bli spännande, aldrig varit så långt norr ut :) (örnskuldsvik) men det är ju inte alls lika långt..
Hoppas att ni har det bra där ute!