God eftermiddag 25 februari
Strålande solsken och ett par minusgrader har vi haft i Skaraborg idag, helt underbart! Helgen ägnades åt jobb hos korna och 30 års fest :) Festen var mycket trevlig, lagom med folk, god mat osv :) Men tyvärr tror jag att jag blev matförgiftad, har mått dåligt sedan dagen efter det :/ och något annat tror jag inte heller det är. Var sjuk för två veckor sedan i högfeber nästan en hel vecka så jag börjar bli trött på att vara sjuk :(
Blev lite träning av Hovgårdens Vitsippa (shetland) idag, hon ska på utställning på lördag :)
Hoppas ni har haft lika vackert väder som jag!

Ja i dag har det varit riktigt fint väder här hos oss också, men jag har arbetat från 8 till 15 så jag har inte fått njuta av det i dag. Men vi har i allafall varit ute på en ridtur nu, och det är så skönt att det inte blir så tidigt mörkt på kvällarna längre. Det märks att våren snart är
här 🙂
På lördagskvällen blev det en tur till Arvika, och Top Cats release party. Det var jättemycket folk ute, och det blev en riktig trevlig kväll. Men det blev rätt sent i säng, så söndagen var väl inte lika trevlig 😴