Annons:
Etikett04-avelshingstar
Läst 1747 ggr
lovsjoen
3/23/12, 9:55 PM

Avelsvärdering 2012

Nu drar det ihop sig till årets avelsvärdering och särskilt bruksprov för hingstarna av raserna New Forest, Connemara och Ridponny.

Nästa helg, 31.mars och 1.april är det dags för hingstarna att visa upp sig Glad

I år är det i Vetlanda, och det ska bli så spännande att se alla fina hingstar.

16 New Forest hingstar är anmälda, listan kan ses på SNF's hemsida:

http://www.newforest.se

Någon flera som ska åka dit ?

Annons:
Nellan
3/26/12, 5:55 PM
#1

Jag har velat lite fram och tillbaka om jag ska åka eller inte men nu ser det ut som om jag kommer åka. Ser ut som att jag kommer samåka med en gammal bekant och då känns resan plötsligt lättare. Kommer dock bara åka över lördagen och inte stanna på årsmötet.

Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus

stutericellys
3/26/12, 6:51 PM
#2

Hej!

Jag och Pia ska se lördagens hingstar,jättekul.Ses där sen Solveig!!

MVH Åsa

Hovgarden
3/26/12, 8:39 PM
#3

Surt att jag jobbar den helge, så många intressanta hingstar! Och så hade jag ju velat se Diplomat som jag följt sen han var föl :(

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

Hovgarden
3/26/12, 8:50 PM
#4

Ja men och givetvis Bruno oxå! ESSE Golden Brown… Typiskt! Om det hade varit på Grevagården, som det typ alltid brukar vaar hade jag ju kunna åkt på dagen nu när jag bor här…. Typiskt :(

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

Nellan
3/29/12, 10:30 PM
#5

Har ni sett det uppdaterade tidsprogrammet? Hela tre bruksprovshingstar strukna Willum, Bruno och Diplomat. Så tråkigt… känns rätt avslaget. Det var ju bruksprovet jag hade tyckt skulle vara roligast att se…

Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus

Hovgarden
3/30/12, 9:20 PM
#6

Åh nej! Fast "tur i oturen" att jag inte kunde åka då, men jätte tråkigt, speciellt för Bruno som väntat så länge och som borde få användas mer!

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

Annons:
Upp till toppen
Annons: