Annons:
Etikett11-god-morgon
Läst 1304 ggr
Hovgarden
3/4/13, 5:15 PM

God eftermiddag 4 mars

Hej hopp nu verkan äntligen våren komma smått, solen har skinit hela dagen, det är underbart!

I helgen var vi på utställning med Vitsippa, shettisen, 37 p fick hon. Hon har ju tyvärr lite dålig könsprägel och så fik vi inte trava särskilt mycket så hon fick oengagerad på trav, traven som är en av hennes styrkor.. Men vi satsar på ev en till utställning och premiering i sommar :)

Ha en bra dag!

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

Annons:
lovsjoen
3/4/13, 10:26 PM
#1

God kväll !

Nu har jag arbetat hela helgen, och avslutat med att arbeta ett tolv timmars pass i dag. Jag är riktigt glad för att jag nu har ledigt helt fram tills nästa måndag 🙂

Denna vecka ska jag rida så mycket jag orkar!! På onsdag blir det en tur til Karlstad, och på torsdag blir det en mycket efterlängtat personalfest med besök på turkiskt bad, bowling och middag 😃

Lördag kväll blir det nog att kolla på finalen i Melodifestivalen, jag tror Ulrik Munther vinner 👍 
Hoppas veckan bjuder på strålande sol och vårvarmt väder.

Hovgarden
3/5/13, 6:21 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Låter härligt!

Här blir det en hel del plugg, mycket i skolan samt redovisningar som ska till :)

I helgen jobbar jag, men för första året på väldigt länge och kanske andra gången i mitt liv ska jag titta på hela melodifestivalen hade jag tänkt :) har en känsla av att Yohio vinner men jag är inget proffs på Mello :)

Här kommer en bild på Vitsippa som var på utställning i helgen :)

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

Upp till toppen
Annons: