Annons:
Etikett11-god-morgon
Läst 1289 ggr
Hovgarden
8/23/13, 12:54 PM

God middag 23 augusti!

Idag har varit en jobbig dag har legat i sängen hela förmiddagen med migrän. Det börjar lätte upp nu men det tar sin lilla tid… Ska försöka äta något för att fortsätta vila en stund. I morgon bär det av till Eskilstuna för då ska vi fira min mormor som fyller 90 år :) På söndag ska jag hjälpa Frida och verka hennes shettisar och då ska jag även få hem min nya rockard o sele till Vitsippa som jag köpt av Frida :) ska bli så roligt att köra in henne, lill hästen :)

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

Annons:
tomacs
8/24/13, 6:12 AM
#1

Du får gratulera lilla mormor från mig. Härligt med nya grejer, hoppas det går ta att köra in henne, I helgen ska jag bl.a. Arbeta men bara kväll så jag får gjort en del ändå. Det verkar som om halmen behöver köras in och så ska jag träna lite hästar. Jag och mamma har börjat köra in vår 5 åra valack Unik, idag ska han dra bildäck. Diplomat ska hopptränas och jag har några tre åringar som rids in. Ingen rast och ingen ro! Trevlig helg på er!

Hovgarden
8/24/13, 7:38 AM
#2

Det kan man kalla full rulle :) lycka till med unik, vad roligt att ni ska köra in honom :)

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

tomacs
8/24/13, 12:50 PM
#3

Idag drog han linor för först gången:) brydde sig nte över huvud taget så imorgon ska vi introducera bildäck. Spännande. Katja jag letar utställnings träns eller grimmor. Har du? Eller vet du var jag kan få tag i. Har hittat någon web shop men då e det närmre 1000kr tränset det handlar om och det tycker jag inte det e värt.

Hovgarden
8/25/13, 12:05 PM
#4

Kolla på blocket :) mina träns är ofta därifrån, sen är det ju bra att ha olika att välja mellan svart och brunt, tunn och bred nosgrimma. Vita detaljer? Glitter? :) annars har hööks rea ibland mankanäven hitta snygga träns på Ullared som inte är så dyra :)

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

tomacs
8/27/13, 6:15 AM
#5

Just nu finns inga någon stans, var på Ullared igår och där fanns inget. Jag kanske ska låta sy upp ett träns:) jag får leta vidare ett tag till.

Nellan
8/27/13, 9:15 AM
Annons:
tomacs
8/27/13, 3:30 PM
#7

Tack för tipset:)!!

Upp till toppen
Annons: